17 Kasım 2011 Perşembe

Evren test aşamasında!

Evreni test etmek istemiştim bir aralar. Gerçekten çekim yasası var mı? Çalışıyor mu diye?

Sonunda araba sahibi olacak, Karate'de Dünya Şampiynu olacak, müthiş bir ilişki yaşayacak ve süper bereketli bir yaşam sürecek kadar test ettim... Sanırsam evrene bazen haksızlık yapıyorum...

Ve evet Çekim Yasası'na inanıyorum. Dünyada olmam için verilmiş bir görev olduğuna da inanıyorum ve bu görevin sadece deneyimlemek ve keyif almak olduğuna inanıyorum.

Şimdi ise evrenin çalıştığını BİLEREK yepyeni deneyimler yaşamak için sabırsızlanıyorum!

Haydi bakalımmmm :)

2 yorum:

  1. Süpersin Mustafa'cım..Evren seni çekiyor sen de evreni:) Tam gaz yoluna devam et bu inançla kim alıkoyabilir ki seni yolundan..Başarılı olmak mutluluğun kapısının anahtarı neredeyse doğru orantılı çalışır başarı ve mutluluk gercekten de ..doğru yoldasın,aklına,yüreğine,yaşam enerjine sağlık diyor, seni öperek tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. yukarıda ki adsız -Filiz teyzen-dir:) Barış Hızarcı'nın annesi Filiz Hızarcı..

    YanıtlaSil