17 Kasım 2011 Perşembe

İnsanlar neden takım elbise giyer?

Gerçekten bunu anlamış değilim. Hani " işte günümüzün bu kapitalist kökenli mizişerist noktalı tortoklu spişinakli durumları yüzünden böyle.." gibisinden yani televizyonda var ya hani gözlüklü küt saçlı bir adam onun gibi konuşmayacağım?

Mesela takım elbise giymek özellikle okullarda belki de bir otorite ya da öğrenciden farklı olma gibi kaygıları desteklemek için olabilir. Yani bir gün olur da öğrencilerin hepsi takım elbiseli gelse belki de müdürler o kadar sallanmaz... Bilmem belki de...

Tahminimce düzeli olmayı simgeliyor takım elbise. Karşıdaki insana " Bak bana.. bana bak bana... ben ne kadar düzenliyim bak bana! la baksanaaa! " diye içten içe haykırıyor garibim...

Ama takım elbise yine de güzeldir.

Çünkü bir takım elbise 100 TL ile 10.000 TL arasında değişiyor... Bu yüzden güzeldir...

Değişkenlik Teoremi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder