18 Ocak 2012 Çarşamba

Yeni bir deneyimmmm!

Geçen aklıma bir şey geldi. Hani herkes yazar ya hedeflerini. Bazıları kocaman kocaman yazar bazıları ise gizli gizli yazar. Ama hedefler genelde 3-4 tane ve büyük!? denilecek şeyler olur.

Bazıları güya büyük hedeflerini gerçekleştirdiklerinde büyük şeyler hissetmek için yazar,
Bazıları da hedeflerini büyük tutarlar ki o gerçekleşmese bile o yolda bir sürü şey gerçekleştirebilsinler...

Benimde böyleydi hedeflerim. Hepsi " büyük " olarak gördüğüm ulaşılınca hayatımda büyük etkiler yaratacağına inandığım hedeflerdi.

6 tane falan vardı hedefim. Düşünsene koskoca 1 yıl ve 6 hedef. hele ki 2012 de...

Dedim bunu nasıl daha mükemmel hale getirebilirim. Nasıl bana her gün heyecan verecek şekle sokabilirim. Hem beni eğlendirsin hem de bana birşeyler katsın!

Sonra aldım kağıdır elime ve " şuanda aklıma ne gelirse yazacağım ve bunlar benim 2012 yılındaki hedeflerim olacak"

50 ye yakın hedef çıktı.
Hedeflerimin değişik değişik ama baktığında hepsi beni heyecanlandırıyor ve hepsine de ulaşmam çok kolay ve eğlenceli!

Hedeflerimin arasında olan bazı şeyleri burda yazabilirim..

10.000 m havuzda yüzme,
Maraton'a katılma,
Yeni bir arabaya sahip olma,
Okulda 3,20 ortalamanın üzerine çıkma,
En az 50 tane kitap okuma,
4 farklı ile aniden karar verip gitme,
Aylık gelirimi 10'a katlama
En az 10 yeni proje,
En az 2 organizasyonda gönüllü görev alma
Shakespare'nin bütün eserlerini okuma
Her gün ödediğinden fazla yatırım yapma
                                                                         gibi...:)))

Bunların arasında baktığında hiçbiri zor ya da kolay değil. Çünkü hedef oluştururken ki tek noktam eğlenceli olsun ve hem zihinsel hem fiziksel hem de kişisel gelişimime bir şeyler katsın idi.
2 gündür sabah kalkıp bu hedeflerime bakıyorum ve bunlardan hangilerini bugün gerçekleştirsem diye seçiyorum ve inanın bana her gün bunların 1 inin yarısını bile gerçekleştirmek harika bir haz veriyor!
Ayrıca bunları gerçekleştirmek için illa bir şey "YAPMAK" gerekmiyor. Bazı hedeflerimi zihnimde yaratıyorum.  Çünkü  biliyorum ki zihinde oluyorsa hayatında da oluyor :) Ki bunun hazzı da bir başka be abijimmm :)))


 ve bence hayatımın en güzel işlerinden birini yaptım bu yöntemi geliştirmekle :))


Haydi görüşürüzzzz KEndine iyi bakın sevgili okurummm :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder