13 Şubat 2012 Pazartesi

"Önce Kral ol, Krallık ardından gelecektir.." Tanrılar Okulu

Tanrılar Okulu kitabı elime geçtiğinde çok heyecanlanmıştım. Daha önce Tanrılar Okulu diye bir kaç yerde duymuştum okumuştum. Ama çok ilgimi çekmedi. Klasik felsefe ya da kişisel gelişim kitabı diye düşünmüştüm.
Sonra birgün elime geçti ve okumaya başladım...

Her kelimesi, her cümlesi bir başka özeldi... Kitabı okumadığım her an merak ediyordum sabırsızlanıyordum.

Kitabın içeriğine çok girmeyeceğim fakat yazının da başındaki gibi cümle en çok ilgimi çeken cümle olmuştu.

"Önce kral ol! Krallık ardından gelecektir..."

Nasıl yani? Kişisel gelişim kitaplarındaki -mış gibi yapmak mıydı bu? Ya da tam olarak neydi? Sahte bir şekilde rol yapmak mıydı? Tam olarak neydi...

Ve kitabı 1 sene önce tekrar tekrar okumama rağmen bu hafta o cümlenin tam olarak ne olduğunu anladım...

Bazı insanların hayatları birşeylerin olmasına endekslidir. Bir şeyin olması sonucu bir şeyler hissetmek isterler.

Fakat Tanrılar Okulunda Dreamer "Önce kral ol" derken aslında biraz derinden girmiş.
Bir kral nasıl olur?
Bu kişiden kişiye göre değişir. Zaten önemli de değil. Bir kral nasıl giyinmeli, nasıl konuşmalı, nasıl davranmalı, ne yemel, ne içmeli... En önemlisi..
Nasıl hissetmeli...

Dreamer, krallığında kralın emrinde yaratılacağını söylüyor.. Peki gerçekten böyle mi?

Kendi hayatımda bunu bir çok defa yaşadım.
Tabi kral olmak gibi bir niyetim yoktu :) fakat bir çok yaratımımda ve hayalimde önce o hayalimi gerçekleştirmiş Mustafa olmuştum.
Yani hepsini burda açıklayamam ama size bunun garantisini verebilirm...

Lider dediğimiz insanların kendilerine olan güvenleri neden yüksektir? Çünkü onlar yaratmakta olduğu şey için kaygılanmazlar onlar bilirler ki şuan yaratıyorlar ve Kral olmak bunun en önemli parçası..

Ve Tanrılar Okulu'ndan güzel bir söz daha paylaşmak isterim...

"Düşle, düşle ve düşle... Gerçeklik ardından gelecektir.."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder