10 Mayıs 2012 Perşembe

Kişisel Olarak Geliştik Şimdi Uygulama Zamanı..

Herkes okudu değil mi Secret'ı, Mümin Sekman'ı, Aykut Oğut'u hatta Osho'yu..

Hepsi de o kadar değerli bilgilerle doluydu ki.. Hala çoğumuzun baş ucu kitabı olmuştur o eserler. Hele ki Evrenden Torpilim Var ve ardından Aynalı Kitap diye ün salan diğer kitabı Aykut Oğut'un..

Herkes de bir şeyler öğrendi. Facebookta paylaştı, tweetler attı. Bir arkadaşına bahsetti " Ay bak evrene gönderiyorsun geliyor valla falda da çıktı " diye..

Peki kaç kişi uyguladı hayatında?

Benim gördüğüm, hangi inanç sistemini benimsesirse benimsesin kişi eğer o inanç sisteminin ya da görüşün taraftarıysa kendi hayatında uygulamıyor. Sadece entellektüel bilgi sahibi oluyor. En sonunda da " Ay valla bunların hiç biri işe yaramıyor en iyisi boşverecen" gibi dünyanın her gün herkes tarafından söylenen ama bir türlü boşverilmeyen tavrıyla kapatıyor konuyu.

İnsan öğrendiği şeyleri uygulamalı. Bunu en iyi bir sporcu yapar. Ben de öğrendiğim şeyi uygulama alışkanlığımı yaptığım spordan kazandım.

Eğer eyleme geçmezse bir bilgi, öğreti, hem fizyolojik olarak beyin onu sallamıyor hem de ruhsal olarak herhangi bir duygu hissedilmiyor. Hissedilse de geçici oluyor. Buna da Türk toplumu maymun iştahli diyor..

Öğrendiğimiz şeyleri hayatımızın her alanında uygulamamız gerekiyor.

Bazı zeka küpü insanlar olacaktır etrafınızda size deneyimlemek istediğiniz şeyin herhangi bir gerçekliğie uymadığını söyleyen. Cidden bu aslında çağımızın en büyük sıkıntısı ( aaa çağımız falan dedim ben iyice bağladım entele..) Her şeyde bir gerçeklik arayan insanlar var. 

- Bir projeniz vardır "eyi de bana gerçeklerle gel mayış ne kadar mayış " derler. 
Çünkü onlar çok zekidir. Onları dinlemeli, anlamalı ve arkanızı dönüp koşarak uzaklaşmalısınız...

Demek istediğim şey öğrendiğimiz şeyleri sadece Facebook'ta paylaşmak için değil de gerçekten içimizde hissederek yaşamalı ve eyleme dökmeliyiz diye düşünüyorum.
Dünya böyle insanlara ihtiyaç duyuyor. 

Herkese bol neşeli ve bol deneyimli günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder