26 Temmuz 2013 Cuma

www.evinizdespor.com







Bundan 2 yıl önce evde oturmuş internete bakarken aklıma gelen bir isimdi evinizdespor.com. Hemen aldım ismini babamın kredi kartıyla. Sonra düşündüm. Bir yanda internet biryanda spor bir yanda da ben...

Malum ben 12 yıl aktif Karate yapmış biriyim. Yani sporla içiçe 12 yılım geçti. Spor yaparken en sevdiğim şey evde yaptığım egzersizlerimdi. Hatta bazen Kataları bile evde çalışıyordum. Evde mekik egzersizleri, ip atlama çalışmaları ve bir sürü egzersiz... Aynı zamanda da sahil koşularına bayılıyordum -hala bayılıyorum-. Yani bayılıyorum derken koşarken değil çok seviyorum hani..

Hayatımda en çok inandığım şeylerden ikisi; Sağlık ve Hareket Etmektir. Bu 2 unsur benim inanç sistemimi oluşturur.

Şöyle ki;

Sağlık; olmadan hiçbişey olmaz :). Çok basit bir cümledir değil mi? Ben bu cümleye hak veriyorum ama tabi içinde sağlığa da bir bağımlılık yarattığı için çok söylemem. Sağlık bence insanın kendini keşfetmesi için yaradılışımızın harika bir yanı. Ben sağlığı direk kendimin ruhsal durumuyla bağdaştırırım. İnsanın sağlığı mutluluğuyla, hayal ettikleriyle, istedikleriyle, istemedikleriyle, kabul ettikleriyle, hayır dedikleriyle, nefret ettikleriyle, hoşgörüsüyle... kısacası duygu durumuyla ilgilidir. Yani beni soğuklar hasta etmez. Ben öyle bir hale gelmişimdir ki vücudum dinlenmek ve yenilenmek için hasta olmaya zorlanır ve soğukları kendine ortak eder. Aynı vücut 35 derece sıcağı da kendine ortak etmeyi bilmiştir... Hem de iyi, çok iyi bilmiştir...

Bence eğer senin boğazın şişiyorsa bunun sebebi mikrop değildir. Söyleyemediğin ya da gerçekten söylemek istediğin şeyleri söyleyememişsindir. Bu sebeple ruhun daralmıştır özünü inkar etmiş olursun. Sonunda da mikrobu oraya koyar ve boğazlarını şişirirsin. Ruhun sana der ki "Ey insanoğlu! Bu bir uyarı sinyali. Kendin ol lütfen... Boşuna ilaçlar içme. İlaçlar sadece mikrobu öldürür, söylemek istediklerini öldürmez..."

Bu sebepledir ki sağlık BENCE insanın ruh halidir.

Hareket Etmek; Benim hayatımın temel noktasıdır. Beni tanıyanlar ne kadar çok yürüdüğümü ve yürümek istediğimi bilir. Mecidiyeköy-Beşiktaş-Beyazıt-Taksim-Osmanbey-Nişantaşı-Maçka istikametlerinden yürüyerek gitmek ne kadar güzeldir :)

Hayatımın bazı dönemlerinde çok fazla hareket ettiğimi farkettim. Sonrasında da yorulup uzun süre hareketsiz kaldığımı. Hareket etmeyi o kadar çok seviyorum ki dinlenirken bile aklımdan geçen "Yakında yine koşulara başlıyorum!"

Bence insan hareket etmek için doğmuştur. Gerçektir ki bir insan 3 gün hareketsiz kalırsa, ölür...
Hareket etmeli insan. Kim olduğuna bakmadan ve inanmadan... Hayalleri için, yaşamı için, kendini keşfetmek, SINIRSIZLIĞINI görmek için...

Bu 2 temel unsur doğrultusunda www.evinizdespor.com'u kurduk. Ben tek değilim bu işte. 3 yakın dostum daha benimle birlikte.

Peki orada ne mi yapıyoruz?

Efendim girip üye oluyorsunuz. Üyelik Bedava :)
Üye olduğunuzda evinizdespor'un bir çok ücretsiz bilgilendirmesinde faydalanabiliyorsunuz.

Sonra Paket satın alıp evde,işte,okulda,bahçede,spor salonunda ve yani yapabildiğiniz neresi varsa programınızı uygulayabileceğiniz egzersiz ve beslenme programlarınız oluyor.

Bu programlar tamamen size özel hazırlanıyor.

Sizin yaşam tarzınıza, işinize, günde ayırmak istediğiniz dakikaya.. kısacası tam size özel tanımlanan programları uygulayıp güzel değişimler elde edebilirsiniz.

Evinizdespor.com umuyorum ki ülke çapında bir üne kavuşur.

Spor yapmak insanı doğru düşünmeye iter. Bunu sadece "Beyne kan gidiyor haha" diye söylemek istemiyorum. Tabi ki bir sürü bilimsel yararı var ama bence hepsinden öte insan olduğumuzu ve yaşamın keyfini çıkarmamızı sağlayan en güzel uğraş spor :)

Keyifli ve sağlıklı günler diliyorummm :)

Mustafa Oğulcan Alımcı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder