28 Ağustos 2013 Çarşamba

Ölmeden önce düşünmek ve hissetmek istediğim 5 son şey...

Geri sayım... 

5...
Hayatımı keyif aldığım bir düzende geçirmiş olayım... İşlerim haftamın en keyifli kısmı olsun. Bereketim olur zaten bereketli bi adamım. Haftasonu yapacağım etkinlikler olsun ve kesinlikle sevgilim ve dostlarımla geçirdiğim bir hayatım olsun. Dost konusunda oldukça muhafazakar biri olduğumu kabul ediyorum. Olsun... Onlar hayatımın merkezinde olsun... İşte böyle bir yaşam geçirmiş olayım ve aklıma ilk bu gelsin...

4...
Ertelediğim, üşendiğim, başardığım, başarısız hissettiğim ne kadar şey varsa onlara gülümseyeyim... Bileyim ki o ertelediğim şey ertelenmesi gerektiği için canımın istemediğinden ertelediğim için ertelendi. Başardığım şeyi canımın istediği için başardım. 

Bir filmde duymuştum "Ölürken endişelendiğin hiçbirşeyin önemi kalmaz.." Bunun farkındayım. 

Bir dönem kendime kızdığım bir konuda nefesimi gözlerim kararana kadar tutuyordum. Sebebi de "Böyle hissetme artık düzel ve yoluna baktı" yani bir anlamda "Öldüğünde bu olumsuz düşüncelerinin hiçbir önemi kalmayacak" olayını kendime hatırlatmaktı...

4.saniye de biterken kendimi her konuda affetmiş ve bu dünyada başarılı bir insan olmuş olarak hissetmek isterim...

3...
ve 3. saniye... 
Kendime "Aferim lan MOA... İyi şeyler yaptın bu dünyada. Güzel şeyler bıraktın... Boş boş gitmiyorsun. Bravo sana" sözlerini söylemek... Boş boş gitmiyorsun...

Tamam Boş Boş gitmemek kişiye göre değişir. Bu tamamen kendi kurallarıma göre boş boş gitmemek. İstediğim şeyleri yaptım mı? Evet!
Başarılı oldum mu? Evet!
Tam olarak yaratamasam da elimden geleni yaptım mı? Evet!
En önemlisi..

Yaparken keyif aldım mı?  Evet! 
İşte eğer bu hayatta eğlendiysem ve eğlenerek yaptığım şeylerden tatmin olduysam bu bana yeter...

2...
Kendime zaman ayırdım mı ve sevdiklere zaman ayırdım mı? 
"Hadi şuraya da gidelim" dediğim insanlarla oraya da gittim mi?
Aşık olduğum kadına verdiğim sözleri tuttum mu? Onunla güzel yerlerde kahvaltı yapıp, ona doyasıya sarıldım mı? 
İşte bunlara hep evet yanıtı vermek isterdim...

He bir de..

Kendimle ne kadar dost oldum bunu düşünürdüm. Kendimle dost olarak ölmek isterdim... Yalnız kaldığımda bilr kendimle eğlendiysem hayatımda işte bunu hissetmek harika olurdu...

1...
Aileme yeteri kadar önem verdiğimi düşünmek isterdim... Hem anneme babama hem de kendi kurduğum aileme...
Çok akraba düşkünü bir insan değilim. Annemle de babamla da arkadaş gibiyim. 
Onlar benim düşüncelerime ve yaptıklarıma daima saygı duyarlar.
Düştüğüm zamanlarda 1-2 dostum ve Derya ile birlikte en çok desteği onlar gösterdi...
Sevincimde hep onlar vardı.
Kendi kurduğum ailemde de böyle olmasını sağlarsam eğer işte o zaman son saniyem de huzurlu bir şekilde ölürüm...

Son 5 saniye'de bunları hissetmek isterdim... Sanırsam bütün bu 5 saniyeyi kapsayacak bir duygu daha isterim...

"BÜTÜN HAYATIM BOYUNCA KENDİM OLMAK"

Keyifli günler dilerim :)

Mustafa Oğulcan Alımcı


Follow my blog with Bloglovin