18 Ağustos 2013 Pazar

Var demek Dahasını getirir...

Birkaç gündür kendimi gözlemliyorum. Kafama takılan ve düşündüğümde beni kötü hissettiren şeyleri tespit etme çabasındaydım. Bu çabanın içinde, kafama nelerin takıldığını buluyordum. Ama buldukça yenileri çıkıyordu ve daha da kötü hissediyordum...

Sonra şöyle bişey yaptım!

Dedim ki; bu beyin arkadaş, google gibi. Ne yazarsan yaz buluyor. Hatta bulamadığında "Did you mean?" bile yapıyor. Ama biraz da youtube gibi... Benzer videoları önüne getiriyor ve sonu olmayan bir seyre dalıyorsun.

Ben de başladım beni iyi hissettiren şeyleri düşünmeye.

Bir çok şey düşündüm. Geleceğimle ilgili ve geçmişimle ilgili...
Ama sonra çok daha tatmin olacağım şeyi buldum.

Sahip olduğum şeyleri saymak!

Bir oyun gibiydi.

Başladım hayatımda olan her şeyi saymaya.

Saçım, kıyafetlerim, yüzüm, evim, yeni satın aldığım evim, bursum, okulum, harika olan ilişkim, dostlarım... Hatta önlerine sıfatlar da ekliyordum. Benim için anlamı olan sıfatlar. Mesela;

Ne kadar uzarsa uzasın yine de suratıma yakışan gür saçlarım var.
İhtiyacımdan da fazla ve hepsi üzerime yakışan bir sürü kıyafetim var.
Aynaya baktığımda gülümsediğim, yakışıklı ve karizmatik bir yüzüm var.
Dünyanın merkezi Beşiktaş'ta bir evim var!
Kayseri'den müthiş bir yatırım yaptım ve ev aldım! Güzel şirin bir evim var.
Bolluk içinde olan bir bursum var.
Bölümünde Dünyanın sayılı üniversitelerinden biri olan Marmara Üniversite'sinde okuyorum.

Bunun gibi her şeyi düşündüm.

Sonra gerçekten harika hissetmeye başladım ve günümün seyri değişti.

Bu yaptığımı ister şükretmek olarak ister teşekkür etmek olarka algılayın. Her ne ise bana harika hissettirdi.

Umarım size güzel anlarınızı daha güzel yapacak bir fikir vermişimdir...

Sevgiyle,

Mustafa Oğulcan Alımcı