30 Aralık 2013 Pazartesi

Doğru Dua Etme Tekniği

Ben de dahil olmak üzere çoğu zaman doğru dua etmediğimizi farkettim. Ha bu arada sakın yanlış anlamayın dinden bahsetmeyeceğim. Sadece isteklerimizi, dualarımızı doğru bir şekilde nasıl ifade ederizi BENCE anlatacağım. 

Bundan önceki yazılarımda "Düşündüğünüz şeyleri bir resim tuali gibi düşünün. O resimde ne varsa onlar olmakta" demiştim.

Şimdi bunu yine farklı cümlelerle ve örneklerle tekrarlamak istedim...

Facebook ve Twitter'da paylaştığımız şeylerde, istediklerimizi belirttiğimizde dikkat etmemiz gereken şeyler var diye düşünüyorum.

Bir şeyi ifade ederken dikkat etmemiz gereken en önemli şey; Gerçekten ne istediğimizi belli etmektir.

Şuan gündem malumunuz siyaset.

Neyi desteklediğiniz önemli değil. Fakat destek verdiğiniz yönde vizyon oluştururken tam karşı tarafa dua ettiğinizin farkında mısınız?

Bir fotoğraf paylaştınız ve fotoğrafta doğa için müzik yapan bir grubun polis tarafından dövüldüğü görülüyor. Ve paylaşan kişi "Polisin bu güzel insanlar için yaptığı davranışı kınıyoruz. Sen de kınıyorsan paylaş" yazmış...
Ve onu binlerce insan paylaşmış. Binlerce doğa için müzik yaptıkları için dayak yiyen gençlerin fotoğrafı... 

Bu neyi çoğaltır sizce? Doğanın daha güzel hale gelmesini isteyenlerin düşüncelerini mi yoksa şiddeti mi?

Tabi ki de şiddeti....

Şİmdi diyecek olursunuz belki "İyi de hiç mi karşı çıkmayalım?"

Evet. Karşı çıkmayın... Düşünceniz ne ise onu yazın onu paylaşın...

Doğanın güzelleşmesini mi istiyorsunuz? Google'a doğal kaynakların bolluğuyla ilgili bilgiler aratın ve onu paylaşın. Ağaçların bilinmeyen özelliklerini, ağaç sayısı arttıkça dünyanın güzelleşeceğini ve daha bir sürü şey...

O zaman da bunu paylaşan binlerce insan ve binlerce yeşil profil... ve dahası binlerce yeşil düşünce,sağlıklı düşünce...

Bir tane örnek verdim ama bu örnek çoğaltılabilinir.

Şimdi çok sevdiğim ama içeriğini çok da iyi bilmediğim bir hikayeyi paylaşacağım...

Nemrut, kendisinin Tanrı olduğunu iddia ediyormuş. Kendisinin yolundan gitmeyenleri de asıl kesiyormuş.İbrahim Peygamber de bunu reddetmiş ve onu yakmaya karar vermişler. Ateş yakılmış. Ama ne ateş. Görkemli büyük ve söndürülemez bir ateş...

Sonra bir karınca, ufak bir su damlasıyla ateşin üstüne doğru yürüyormuş. Ateşin üstüne doğru adım adım yürüyormuş. Bir kartal gelmiş ve karıncaya " Nereye gidiyorsun Karınca. Baksana her yer alev alev. Yanıp kül olacaksın" demiş. Karınca da "İbrahim'e yardıma gidiyorum demiş."

Kartal gülmeye başlamış ve "Bir damla suyla söndürebileceğini mi sanıyorsun? Bunu yapmak imkansız" demiş.

Karınca da "En azından tarafım belli olsun" demiş....

Doğru ve yolunda vizyonlar, dualar yaratmanız dileğiyle... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder