6 Nisan 2014 Pazar

Küslüklerin de zaman aşımı olur.

Küs kalmanın formülü nedir?

2 kişi birbirinin kurallarını çiğnediği anda itibaren birbirlerine küsmeyi seçerler. 

Birbirlerine küsmek demek, artık iletişime geçmemektir...

Halbuki biri birinin kuralını çiğnediğinde sadece tek bir kuralı çiğnemiş olur.

Düşünün..

Buluşma ayarlayan 2 insan var ve biri buluşmaya habersiz gelmiyor. Farklı farklı sebepler olabilir. Buluşmaya gelen insan da onunla tüm ilişkisini kesiyor...

Saçma değil mi?

Evet çok saçma...

Bunun çözümü onunla bir daha görüşmemek yerine, bir daha özel buluşma ayarlamamak olabilir ya da buluşma ayarlandığında zaman esnetilebilinir. 

Benim bir zamanlar kurallarımı çiğnediği için küstüğüm ya da benim onların kurallarını çiğnediğim için bana küsen dostlarımla yaşadığım en büyük sorun da buydu.

Para ile sıkıntıları ve borçları olan birine borç vermeyi ben seçtim. Bana borcunu ödemediğinde de ona küstüm... Halbuki bile bile borç vermek yerine bu konuyu ona açıp vermeseydim aramızda bir sorun yaşanmayacaktı.

Buluşmalara sürekli geç gelen ve hatta gerektiğinde yalanlar söyleyen bir dostumla da sürekli buluşma ayarlamak benim hatamdı. ve her defasında geç kaldı veya gelmedi. sonradan küstük.
Halbuki onunla bir anda " hadi buluşalım!" diyip buluşma yöntemi de uygulayabilirdik.

Bu olanlardan ders aldım tabi ki.

Artık kimseyle küsmüyorum. Karşımdaki insanı tanımaya ve onun kurallarını öğrenmeye ve benim de kurallarımı ona açıkça anlatmaya çalışıyorum. Ve uzun bir süredir de bir çok yeni arkadaşım oldu ve ilişkilerimde gayet mutluyum.

Kimseyi değiştirmeye çalışmıyorum. Herkesi kendisi gibi kabul ediyorum ve bana uymayan yanlarıyla iletişime geçmiyorum.

Keyifli Pazarlar güzel insanlar :)

Sevin, sevilin, sevişin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder