14 Ağustos 2014 Perşembe

Deneme 1-2

* Sabah erken uyanmak benim fıtratım sanırsam. Gece 2'te yatıp sabah 7'de uyanıyorum. Güzel de birşey tabi bu. Gününü planlıyorsun, merak ettiğin konularda araştırmalar yapıyorsun vesaaaire.

* İnsan sadece etki edebileceği alanlara odaklanmalı. Etki alanları genişledikçe, ilgi alanlarını da değiştirebilir. Ve bence etki alanımız sadece öğrenerek, deli gibi kitap okuyup araştırarak ve okunan şeyleri sindirip uygulayarak gerçekleşir.

* Sana mutluluğun formülünü veremem ama son günlerde hayal ettiklerimi gerçekleştirdiğimi görmek bana müthiş bir enerji veriyor.

* Dinlediğin müzik kişiliğini yansıtırmış diyorlar ya. Kişilikten kastettikleri ne ki?

* Kadınlar ve Erkeklerin fiziksel eşitsizliğinden kaynaklı herşey. Çok basit. Kadın istese de fiziksel olarak erkek kadar olamaz. Fakat fiziksel gücün farkı, bir cinsin bir cinse karşı üstünlüğünü ya da yaptırımını sağlayamaz. İşte bu binlerce yıl önce kuyuya atılmış bir taş... Taş kafalar!

* Etrafta binlerce güzel şey var. Mesela şuan  sağ yanımda öyle tatlı rüzgar esiyor ki, sanırsın bana kur yapıyor edepsiz.

* Şuan düşündüm de, aklıma ne gelse yazıyorum :D güzelmiş be. İşte bunu ben yapınca "Hallaaaam yhaa ne kdr sçma..ss..s.." oluyor, kitabını çıkarınca "Sofistik akımın yazarlarından MOA" diyorlar. Ne derseniz diyin lan! Niye sinirlendiysem...

* Bir gün kitap yazacak motivasyonu kendimde bulduğumda, mutlaka kitap yazacağım. Bu hayatta en az bir kitabım olmalı mutlaka. 

* Gökten meteor yağsa, bana yine para düşer o kadar bereketliyimdir.

* İnsanları sevmek gerek. Şunun şurasında burda daimi değiliz. Elbet öleceğiz. Mutlaka barışmak gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder