11 Şubat 2015 Çarşamba

Çikolatayı nasıl bıraktım?

"Bırakıyorum." dedim bıraktım.

Aynen bu kadar kolay oldu.

Nedenleri neydi? Çikolata yedikten sonra şişkinlik yaşıyor, zihinsel faaliyetlerim yavaşlıyordu. Bünyeme normalinden fazla şeker alarak insülinimi yükseltiyordum ve

"Bırakıyorum!" dedim bıraktım.

Asıl olan şey sonrasında oldu.

Şuan canım hiç çikolata istemiyor. Hatta endistüriyel hiçbir şekeri tüketmiyorum.

Ama bunu çevremle paylaştığımda da kendimi daha iyi hissettim. Biri bana çikolata teklif ettiğinde "Hayır kullanmıyorum." diyorum. İlk bu cümleyi kullandığımda kendime "Aferim" diyordum.

Fakat şimdi normal gelmeye başladı.

O kadar kolaymış ki.

Hayır demek, evet demekten daha güçlüymüş.

Kendimi daha iyi hissediyorum. Nefsime hakim olduğum için ve artık şişkinlik duymadığım için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder